دبیر شورای اطلاع رسانی استان بر ضرورت تقویت تعامل مدیران و رسانه ها تاکید کرد

یزدفردا:مشاور استاندار، رئیس روابط عمومی استانداری و دبیر شورای اطلاع رسانی استان بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر مدیران با رسانه ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"سید عبدالمجید قائم محمدی" روز شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان ،با قدردانی از حضور مدیران کل تعاون و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت سیزدهم شهریور روز تعاون، نقش تعاون در پیشبرد بسیاری از امور جامعه را ظریف ،مهم و حساس توصیف کرد.
وی همچنین با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این مناسبت مهم، یادآور افتخار آفرینی فرزندان این مرز و بوم در دفاع از میهن عزیز اسلامی است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان در بخش دیگری از سخنان خود، با تشریح برنامه معمول این شورا در دعوت از مدیران برای ارائه گزارش درخصوص برنامه های مختص مناسبتهای مرتبط با ماموریت دستگاه ها، خاطرنشان ساخت: مدیرانی که در این جلسات ، برنامه های خود را اعلام می دارند، بایستی گزارش اقدامات خود را نیز به صورت کتبی ارسال نمایند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و قدردانی از حضور پرشور مردم در این روز، اظهار داشت: رسانه های غربی با برگزاری مذاکرات سازش همزمان با روز قدس، قصد تحت الشعاع قرار دادن این مناسبت مهم را دارند.
مهدی تقوائی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی درباره روز قدس، خواستار انعکاس قوی برنامه های مرتبط با این مناسبت شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که مهم ترین سیاستهای اقتصادی دولت در وزارت تعاون رقم می خورد، بر تقویت اطلاع رسانی در این رابطه تاکید کرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد در خصوص برنامه های اعلام شده از سوی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، استفاده از فضای سایبری و واگذاری بخشی از برنامه های این مناسبت به جوانان را امری ضروری دانست و افزود: همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشائی مدارس و دانشگاه ها ، فرصت مناسبی برای آشنائی جوانان با مبانی دفاع مقدس است.
در ادامه این جلسه مدیر کل تعاون و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هر یک به تشریح برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی دستگاه متبوع خود به مناسبتهای هفته تعاون و هفته دفاع مقدس پرداختند ، اعضای شورای اطلاع رسانی استان ، پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا